2009. november 23., hétfő

Florida white




19 megjegyzés:

Edina írta...

Fenséges! Köszönöm a mintát.

@Helena írta...

Szilu! Очень нежный комплект. Изысканно!

POÉ írta...

Meseszép ,és romantikus ez a fehér!
Köszönet a mintáért !!!!

Monessa írta...

CSodálatosak lettek! Köszönöm a mintát! :)

Edit gyöngyei írta...

Szilu valami fantasztikus csodás fehérben is Köszi a mintát

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Nagyon-nagyon szép!
Köszönöm a mintát!!

Névtelen írta...

Gyönyörűszép így fehérben a Floridád!!! Pont az én izlésemnek megfelelő!!! :) Külön köszönet a mintáért!!!

Ági mama írta...

Álomszép!!!!

kandy írta...

Ez meseszép!

Elle írta...

Wauuuu, beautiful!

coco006 írta...

superbe parure !! bravo !
congratulations !

Macus írta...

Csodálatos ez a fehér szett.

Ilona írta...

Nagyon szép lett!!! ja és köszi a mintát.

Ibolya írta...

Ez egyszerűen mesés és csodaszép!!!)) én is elmentettem a mintáját, köszönöm szépen!

Anita írta...

Szia Szilu! Ez a fehér szett valami csoda szép. Én még csak most szeretnék nekikezdeni a fűzésnek, most még csak gyűjtöm a mintákat. Nem tudom mennyi idő kell, hogy egy ilyen szintű nyakláncot meg tudjak fűzni, de remélem nyárig sikerül, mert jó lenne a barátnőmnek ajándékba az esküvőjére!

Anita írta...

Szeretnék emailt írni neked, de nem tudom megnézni az email címed. Ha nem nagy gond ha ráérsz majd valamikor légyszives írj egy mailt nekem a helma@torzsasztal.hu címre.
Előre is nagyon szépen köszönöm. Anita

Isabel írta...

Hello my name is Elizabeth, I'm from Spain and I love your blog, and wanted to ask you for help with the white ring, I love and make me like me, you could help me learn to do? thank you very much and congratulations for your good work. A greeting from Spain

Isabel írta...

Hello my name is Erzsébet vagyok, Spanyolországból, és szeretem a blogot, és meg akartam kérdezni, ami segít a fehér gyűrű, szeretem, és engem, mint én, tudnál nekem segíteni tanulni, mit tegyek? köszönöm szépen és gratulálok a jó munka. Egy üdvözlet Spanyolországból

Enikő írta...

Nagyon szépp.
Ha nem nagy fáradság és ráérsz el küldenéd nekem .Előre is köszönöm.
pappen@citromail.hu