2009. november 17., kedd

Florida





11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szilu drága, örülök, hogy újból fűzöl!!! Már nagyon hiányoltam a szépségeidet!! Ez a szetted is szuper, a szine pont a kedvenc kékem! :) Nagyon drukkolok, hogy még egy ilyen hosszú hallgatásra ne kerüljön soha többet sor!
A legjobbakat kívánom neked!!!

horimarika írta...

True blue!!!!
Olyan szép...

Mosolyrend Évi :) írta...

Szió :)
De jó ismét olvasni felőled .) s látni a művedet!
Sokszor emlegetünk ám :) / hümm nem is sejtheted,hogy kivel .) /
Imádom ezt a színt!

gabi írta...

Nagyon jó ez a kék és barna együtt!

Évi írta...

Megint egy Szilu-féle gyönyörüség!!!!Csodálatos lett!!!

ekszerlada írta...

Gyonyoru Szilu!Igazan boldog vagyok,hogy itt vagy megint!Nagyon megszerettelek,amikor talalkoztunk es meg megtanitottad nekem a kis gyurut is.Ezert nagyon szomoru voltam,hogy nem lehet latni seholt,azt hittem,abbahagytad vegleg de most vegre elobujtal!Kivanok Neked minden jot,amit csak szeretnel!!!!

Unknown írta...

HA nem lennél, űr lenne a helyeden. Gyönyörűséges ez a szett! Köszi a mintát is!

Cheeks írta...

Örülök, hogy visszatértél! Nagyon szép az új szetted is :)
remélem, most már minden rendben.

POÉ írta...

Nagyon örülök, hogy ujra olvashatlak ! Nagyon hiányoltunk !
Hálás köszönet a csodás mintáért !!!!

Bely írta...

Szilu drága, De jó ismét látni a művedet!
Igazán boldog vagyok,hogy itt vagy megint! A legjobbakat kívánom neked!!! Ja a minta is gyönyörűséges, mint mindig. Viki

Sylvie írta...

I'm glad to see you're back!
As always beautiful pieces!